Geoblog.pl    joisanna    Podróże    China Trip    wschod zachod mix

wschod zachod mix

Hong Kong
Hong Kong, Hong Kong Special Administrative Region

2 dni temu udało nam sie powrócić do hong kongu, wynegocjować z hindusem dobra cenę za pokój z łazienka w chungking mensions i zacząć czas relaksu i zabawy ...

wczoraj wybawiliśmy się za wszystkie czasy gdyz byliśmy w ocean park - tutejszym parku rozrywki (rollercoastery, kolejki, dzika rzeka no i co najważniejsze prawdziwy mis PANDA radośnie wcinający bambusa :). Wieczorek zahaczyliśmy jeszcze o obchody swieta sredniojesiennego.

Dziś odwiedziliśmy słynny z podróbek markowych torebek stanley market (LV, gucci, burberry, fendi itp. za jedyne 100 PLN, albo za 200 pln w opcji buy one get one free), i wjechaliśmy na Peak, który raczej nas rozczarował - 2 centra handlowe i widok na hkg.

Jutro planujemy udać sie do Makao pograć trochę w ruletke, może nam szczęście dopisze i nie będziemy musieli wracać .... milionikiem lub dwoma bym nie pogardziła.

ps. (skierowane do KK) nie mamy jeszcze skośnych oczu, za to kilka poparzeń słonecznych owszem, ryz jest nieodłącznym elementem naszego jadłospisu (odkąd jesteśmy w hk burgery z mc donaldsa tez)

ps. (skierowane do BK) prosimy sie nie martwic i pamiętać o różnicy czasu, niedługo wracamy :)